Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Wywiady Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 6 z 31)

Wywiady

  • Każdy jest szefem swojej kuchni!

    Czwartek, 16 marca 2023

    Majonez Napoleoński Mosso do mazurka czy sernika? Dlaczego nie! O wielu innowacyjnych zastosowaniach tego tradycyjnego produktu, niezbędnej ofercie wielkanocnej, która „dosmaczy” niejedno danie na świątecznym stole oraz relaunchu oferty i nieustannym doskonaleniu organizacji rozmawiamy z Maciejem Blaut, Sales Director Poland, Mosso Kewpie Poland. Czytaj więcej »

  • Doskonałe receptury będące rodzinnym sekretem przekazywanym z pokolenia na pokolenie oraz nietuzinkowe opakowania – to znak rozpoznawczy firmy oraz wynik ciężkiej pracy, prawdziwej pasji i kreatywności właścicieli. O kultywowaniu tradycji, przyszłości branży alkoholowej, nowościach produktowych oraz ofercie na wielkanocny stół rozmawiamy z Łukaszem Bartoszewskim, Dyrektorem ds.... Czytaj więcej »

  • O nowej globalnej ambasadorce marki napojów OSHEE, ciekawych produktach, kampaniach oraz działalności charytatywnej rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, CMO w firmie OSHEE. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Edyty Zębali, Dyrektor Marketingu w ZM Silesia kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Selgros Cash & Carry jest stabilnym partnerem dla osób prowadzących lokale gastronomiczne już od wielu lat. Niezmiennie wspiera branżę szczególnie w trudnych czasach. O współpracy rozmawiamy z Klientami, którzy są z nami od samego początku istnienia firmy w Polsce. Czytaj więcej »

  • Rozwój na rozchwianym rynku

    Czwartek, 16 lutego 2023

    Nowe kategorie produktowe, budowa fabryki i rozwój eksportu – a wszystko w niezwykle ekstremalnych warunkach. Jak zarządzać firmą wśród tak wielu wyzwań? Z Maciejem Hermanem, Dyrektorem Zarządzającym LOTTE Wedel rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Przyroda i środowisko są ważne!

    Czwartek, 16 lutego 2023

    Firma Hochland Polska ma świadomość wpływu, jaki wywiera na otoczenie społeczne oraz środowisko. Przyjmując za to odpowiedzialność opublikowała na swojej oficjalnej stronie koropracyjnej raport zrównoważonego rozwoju. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Produkcja według wieloletnich tradycji wpisująca się w trendy oraz oferująca innowacje – jak połączyć te kwestie w produkcji alkoholu oraz jaki jest sposób na rozwój wśród wielu tegorocznych wyzwań opowiada Grzegorz Grabowski, Dyrektor Zarządzający Toruńskich Wódek Gatunkowych. Czytaj więcej »

  • Oferta dopasowana do realiów rynkowych

    Czwartek, 16 lutego 2023

    Systematyczne inwestowanie zapewnia rozwój oraz sprawne funkcjonowanie. Silną stroną Mlekpolu jest wielokierunkowa produkcja oraz możliwość jej dynamicznego dostosowywania do potrzeb rynku i klienta. O jakości, tradycji i otwartości rozmawiamy z Małgorzatą Cebelińską, Wiceprezes Zarządu Spółdzielni. Czytaj więcej »

  • Firma tyle jest warta, ile jej plan na przyszłość. A co jeśli najbliższe miesiące cechuje nieprzewidywalność? O ważnych zmianach, które zaszły na rynku alkoholi i w segmencie win w ostatnim czasie, rozwoju oferty, wielowymiarowej strategii zrównoważonego rozwoju oraz kluczowych inwestycjach – rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA. Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Marty Całus, Trade & Marketing Managera w firmie LAKMA, kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »

  • Segment żywności mrożonej notuje stabilne wzrosty. O zmianach jakie zaszły w kategorii, pozycji na rynku i sposobach na trafne decyzje z Maciejem Włodarczykiem, Prezesem Zarządu Iglotex rozmawiają Wojciech Szeląg, gospodarz programu Gabinet Spożywczy oraz Michał Siwek, Dyrektor Departamentu International Food & Agri Hub BNP Paribas. Czytaj więcej »

  • Lider Forum Kampanie to konkurs na najlepsze i najbardziej oryginalne kampanie firm mleczarskich na polskim rynku. W 2022 roku przeprowadzono trzecią edycję plebiscytu i również po raz trzeci wśród laureatów nie zabrakło Hochland Polska. Tym razem jury doceniło kampanię „Almette chroni łąki”. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w... Czytaj więcej »

  • Transparentność i odpowiedzialność

    Piątek, 13 stycznia 2023

    Jednym z ważnych zadań dla CHEP jest uświadamianie rynku, jak istotna jest transparentność i wspólna odpowiedzialność. Firma dąży do tworzenia regeneratywnych łańcuchów dostaw, które nie szkodzą środowisku, a wręcz potrafią na nie pozytywnie oddziaływać. O zielonej rewolucji w logistyce, ważnych trendach w branży oraz wyzwaniach na najbliższe miesiące rozmawiamy z... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Moniki Jusińskiej-Zbiegniewskiej, Dyrektor Marketingu w OSM Piątnica kieruje Monika Książek. Czytaj więcej »

  • Rewolucja w handlu z AI

    Piątek, 13 stycznia 2023

    Innowacyjne narzędzia wspierające biznes to nie tylko pomoc w prowadzeniu przedsiębiorstwa, ale przede wszystkim obraz tego, jak zmienia się rynek. O rozwiązaniach przyszłości opowiada Piotr Łapiński, Image Recognition Product Manager w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Lavazza – pasja do doskonałości

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Sukces poparty miłością do produktu, jakości i tradycji. Tak wygląda historia jednej z najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek. O drodze jaką przeszła firma, obecnej pozycji i planach opowiada Marco Barbieri, Poland Country Sales Manager w Lavazza. Czytaj więcej »

  • Inwestycje w rozwój

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Najbliższy czas będzie pełen wyzwań dla całego sektora FMCG. Jednak firmy pokazują jak duże znaczenie w budowaniu pozycji rynkowej ma stałe inwestowanie w rozwój. Rozmowa z Dariuszem Lizakiem, Prezesem Zarządu Spółki Hortex i Przewodniczącym Rady Nadzorczej firmy Jurajska. Czytaj więcej »

  • SDM Wieluń: zdrowie, jakość i natura

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    2022 był rokiem pełnym wyzwań w całej branży FMCG. Jakie postawił przed przedstawicielami rynku nabiału? O aktualnych i przyszłych wyzwaniach, o zmianach zachowań konsumentów i sekrecie popularności twarożku Mój Ulubiony opowiada Marek Kapica, Prezes Zarządu Spółdzielni Dostawców Mleka w Wieluniu. Czytaj więcej »

  • Dzielimy się tym, co dobre!

    Wtorek, 13 grudnia 2022

    Niewiele mówi się o tym, że niedożywienie dzieci to duży problem w Polsce. Dotyczy nie tylko rodzin biednych czy patologicznych, ale spotykany jest także w domach z pozoru zupełnie normalnych. Niedożywienie przekłada się bezpośrednio na rozwój młodego pokolenia. Rozmawiamy na ten temat z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »

  • Naturalnym następstwem rozprzestrzeniania się i rozwoju Sztucznej Inteligencji jest jej wykorzystanie również w procesach biznesowych FMCG. O tym jak odpowiednio zaplanować działania z obszaru AI i dlaczego warto wybrać sprawdzonego partnera do współpracy – rozmawiamy z Marcinem Grzegorczykiem, AI Product Managerem w Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Rozmowa z dr. Adamem Mokryszem, Prezesem Grupy Mokate oraz dr Katarzyną Mokrysz, Dyrektor Generalną. Czytaj więcej »

  • Postęp technologiczny to kluczowy trend zyskujący na popularności. Korzyści płynące z wdrażania nowoczesnych rozwiązań technologicznych funkcjonujących w ramach przemysłu 4.0 to elastyczność i szybkość, efektywność i konkurencyjność. O rozwoju automatyki przemysłowej, innowacyjnym NEO SIG, nowym asortymencie stworzonym dzięki połączeniu szwajcarsko-niemieckiej inżynierii... Czytaj więcej »

  • Trzy pytania do Pawła Majchrzaka, Dyrektora Operacyjnego i Członka Zarządu w firmie Gibar kieruje Weronika Nowak. Czytaj więcej »

  • Selgros Cash & Carry jest obecny na polskim rynku już od 25 lat. Ten wyjątkowy jubileusz świętujemy z wyjątkowymi osobami – Klientami, którzy są z nami od samego początku. Czytaj więcej »

  • Wawel w królewskiej odsłonie

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Nowe logo i odświeżona szata graficzna produktów to dopiero początek zmian. O nowej roli, podejmowanych krokach i kluczowych wartościach marki rozmawiamy z Dariuszem Chwierutem, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »

  • MediaMarkt – radość z nowych technologii

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Święta to wyjątkowy czas, nie tylko ze względu na ich rodzinny charakter, ale też ze względu na wzmożone zakupy i poszukiwanie precyzyjnie dopasowanych usług. O ofercie MediaMarkt opowiada Andrzej Jackiewicz, Prezes Zarządu MediaMarktSaturn Polska. Czytaj więcej »

  • Sztuczna inteligencja może zrewolucjonizować handel. O wpływie rozwiązań wsparcia sprzedaży na konkurencyjność producentów i retailerów opowiada Marcin Grzegorczyk, AI Product Manager w firmie Asseco Business Solutions. Czytaj więcej »

  • Inwestycje są podstawą rozwoju każdej firmy

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Rynek mleczarski w Polsce bardzo dobrze się rozwija. O przyszłości firmy, „zielonej transformacji” i wyzwaniach jakie stoją przed całą branżą – rozmawiamy z dr. inż. Ryszardem Piziorem, Prezesem Zarządu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej Włoszczowa. Czytaj więcej »

  • Wielkopolski Indyk – dedykowane specjały indycze

    Poniedziałek, 14 listopada 2022

    Produkcja „od pola do stołu” ma obecnie duże znaczenie i jest coraz bardziej doceniania przez konsumentów. Dobrze o tym wie firma Wielkopolski Indyk, która w tym roku obchodzi swój znaczący jubileusz. O produkcji, nowej marce i trendach na rynku mięsa opowiada Marek Osuchowski, Dyrektor Handlu i Marketingu w firmie Wielkopolski Indyk. Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51